Kupujący, który zawarł umowę na odległość ma prawo od niej odstąpić w terminie 30 dni kalendarzowych bez podania przyczyny składając Sklepowi stosowne oświadczenie na piśmie.
Termin trzydziestodniowy, w którym Kupujący może odstąpić od umowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie towaru.Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie zamówionej rzeczy.
Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący.
Jak zwrócić produkty do sklepu
1
Spakuj produkty, które chcesz zwrócić
Pamiętaj, aby zwracany towar zabezpieczyć przed zniszczeniem, wkładając odpowiednie wypełnienie. Przesyłkę zapakuj w karton o regularnym kształcie, bądź foliopak używany przez daną firmę kurierską. Zaklej przesyłkę taśmą. Nie używaj folii strech.
2
Nadaj swoją przesyłkę przez Wygodne Zwroty
Przejdź do formularza, w którym nadasz swoją przesyłkę. Otrzymasz kod zwrotu lub dokumenty przewozowe. Swoją paczkę nadasz w Paczkomacie lub punktach takich jak: Żabka, Stokrotka, Auchan, Carefour.
3
Poczekaj na zwrot pieniędzy
Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni. Zwrot środków otrzymasz na numer konta podany w formularzu odstąpienia od umowy.
Aby dokonać zwrotu lub wymiany, towar musi posiadać nieoderwane metki, towar powinien być czysty oraz nie posiadać żadnych śladów użytkowania.
W przypadku towarów wrażliwych pod względem higienicznych, takich jak np. majtki czy bokserki, po otwarciu fabrycznego opakowania zwrot zostanie odrzucony.
Pozostały towar musi zostać wysłany w oryginalnym opakowaniu. Opakowanie może być otwarte.
W przypadku, gdy opakowanie (jako integralna część towaru) jest zniszczone i/lub towar nie nadaje się do dalszej odsprzedaży jako produkt pełnowartościowy, traci się prawo do zwrotu pełnej rekompensaty.
Prosimy o staranne pakownie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu.
Kiedy pieniądze zostaną zwrócone na moje konto?
Pieniądze zostaną zwrócone nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o prawie odstąpienia od umowy przez Kupującego. Szczegóły opisane zostały w regulaminie dostępnym na stronie www.mediolanol.com
W jaki sposób pieniądze są zwracane?
W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu.
Jeśli była wykonana płatność on-line (Dotpay lub Paypal), pieniądze zostaną zwrócone na konto, z którego robiony był przelew.
Czy jest możliwość wymiany towaru?
Nie ma takiej możliwości. W takiej sytuacji sugerujemy dokonanie zwrotu towaru i zakup wybranego produktu poprzez oddzielne zamówienie.
Jak zwrócić towar?
Przygotuj oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które znajduje się z poniżej. Możesz je dołączyć do zwracanego towaru lub wysłać pocztą elektroniczną na adres: esklepy@js.com.pl
Jako potwierdzenie transakcji należy wraz z towarem wysłać paragon.
Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem.
Formularz odstapienia od umowy zawartej na odległość (można pobrać tutaj )